canssm bende 16 da öğrenmiştim evet valla beklemek zor oluyordu. Sağlıklı olsun da varsın geç öğrenelim dedim, bir kaç ara renk kıyafet almıştım öyle öyle geçti süreç. Eğer bekleyemem diyorsan başka doktordan bi randevu sıkıştır araya, çünkü cidden denk gelmesi lazım. Gostermeyebiliyorlar