gozdegeoglum Arkadaşlar bnm ıkıncı hamılelıqım ılkınde böyle olmadı kasıklarımda aqrı war çok özür dılerım ama qaz sksmas-ı yasıyorum bıde bu durumda kaç kışı oldu çok aqrı olduqu ıcın belkı yasayan olmustur bu durumu
yesillimonn Bende de aynisi var 5 inci haftadayim ilk hamileliğim kasiklarim ve karin cevremde agri oluyo normal diyolar..İnsallah normaldir.
gozdegeoglum yesillimonn 5 + 2 deyım yanı bende öyle oluyor dr qıtmedım sabah saqlık ocaqına qıdecem bakalım sebebı ne
gozdegeoglum yesillimonn aynen çünkü ılkınde olmadı oyuzden suphelenıyor ınsan kendını tecrübeli sanıyor ıkıncı olduqu ıcın ama korku her seyde bılemedım yanı ☺️☺️