esmerrmm Kizlar intarnetten baktim FL yazan yer bebegin boyunu gosteriyormus sonra birseyle carpiyormuşsunUz . Bilenler hesaplayip soyleyebilirmi rica etsem Fl: 22+1 yaziyor
birkedilianne esmerrmm Bana doktorum anne karnında boy hesaplamasının bebeğin duruşundan dolayı net sonuç vermeyeceğini net sonucun ancak doğduktan sonra öğrenilebileceğini söyledi.
esmerrmm Az once yanlis post acmisim k.bkmayin 🤭😄 hesaplayabilenler hesaplayip boyu iyimi degilmi soyleyebilirmi acaba
Ysmmmnn esmerrmm boyu baş çevredi karın çevresi haftasıyla uyumlu oluyorya öyle yazılmış heralde normalde benim bilidğim gl değeri 5.12 falan oluyo bu sayıyı örnek olarak verdim bunuda 7 ile çarpınca boyunu veriyor bize
Purpura26 esmerrmm bak Bu şekilde fl nın karşısında mm yazan yeri çarpman lazım https://www.hizliresim.com/ug2cras
Atesbeyinannesi esmerrmm canım seninkinde yazmıyor sadece 22+1le uyumlu olduğu yazıyor orada bir değer yazması lazım onu 7 ile çarpıyosun