Canım birkaç saat geçsin yaparsın bir sorun teşkil etmiyor ama ağrısını tam 5 gün çektim diyorlardı inanmıyordum perişan oldum hatta ilk vuruldum akşama kadar acı hissetmedim sonrasında öldüm öldüm dirildim bence birkaç saat sonra yap yoksa kolunu kaldıracak halın olmayabilir inşallah sende öyle olmasın tabi de