Selam kızlar ben 6 ay arayla 2 kez boş gebelik yaşadım. Bitanede düşüğüm oldu. Tiroid haricinde bi hastalığım yok etrafımdaki herkes boş gebelikle mücadele ediyor. Genetik testler hormon testleri yapıldı derken tekrar hamile kaldım ve şuan 5+5 oldum. 4+6 da doktora gittim kese yoktu dün gittim 5.3 mm boyutunda kese oluşmuş pazartesi kalp atışı için çağırdılar çok korkuyorum 3.kez boş gebelik yaşamaktan 3 kez boş gebelik yaşayan varmı aranızda?