EmineAyan BuFi2012 7. Ayımdan beri her duştan sonra lansinoh krem sürüyorum. Daha şimdiden göğüslerimi yumuşatıyor, inşallah daha sonra da etkisi böyle devam eder 🤲🏻🤗
Dimplesgirll Perşembe Doğum yaptım hemen garmastan pomad aldırdım eşime ama çok bi faydası yok evde annem tahinin üstünde biriken yağı sürdü o baya nemlendirdi ve bebeğim emerken en azından içim daha rahat temizlemeye gerek duymuyorum