Samira67 aslinda ilk cocugunuz dogdugu aydan aldiysa ismini, ikincisi de nisanda dogacak olsa Nisan ismi anlamli olurdu bence. Ilk aklima o geldi. Yani yanlış anlamazsanız eğer bence birbirine uydurmaya çalışmayın, sevdiğiniz güzel bi ismi koyun 😊 Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah