Kubra2401 Kızlar 14+3 deyim. Bu hafta mide yanmalarım başladı. Çok kötü oluyorum sanki midemde ateş var gibi. Çaresi yok mu bunun. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba
Cansel0694 Kubra2401 doktoruna soyle cnm yemeklerden sonra icmen icin surup veriyor ben ancak oyle dayanabiliyorum 19 haftalik olduk 7-8 haftalarda bi basladi mide yanmalarim halen devam allahtan surubum var 😂
Uerdem Kubra2401 gaviscon şurup cok iyi geliyor canım bana doktor sadece miden yandığı zaman iç dedi düzenli kullanmıyorum, benim mide yanmalarim 28-29. Haftadan sonra olmaya başladı sizin biraz erken baslamis bizde bebek saclaniyor derler:)
Asyaayaz1 Doktorunuza söylerseniz size ilaç verir doğal olarakda bana soğuk süt ve dondurma iyi geliyor..
Uerdem Kubra2401 benim öyle çok mide yanmam olmadi fakat olduğu zamanlar soğuk salatalık dondurma vs yiyordum