Masal_ksgn1 Merhaba anneler çay demelerken karnima bi kac damla su dokuldu yaniyo cok buyuk bisey degil yaniyo ve hemen derim kalkti bi sorun olur mu acaba
Mmeelliikkee Masal_ksgn1 geçmiş olsun bir şey olmaz bebiş etkilenmez ama enfeksiyon kapmamasına dikkat edin. Silverdin falan son dönem önerilmiyor sanırım ama eczaneye danışıp merhem alabilirsiniz 🌺
minikserce00 Masal_ksgn1 bişey olmaz benimde ilk gebelıgımde aynısı oldu ufak yara oldu hatta gectı sonra az Fito krem sür
ZumrutHanim madecassol ya da hametan kullanip kullanamicani doktoruna sorsana izin beriosa sür uzerini gazli bezle kapat
[silindi] Benim de oldu geçen aylarda hala duruyor oradaki izi geçmedi bir türlü ama bebeğime bişey olsa bilirdim herhalde. Bir şey olmaz o kadardan inşallah