kcnr Hanımlar açıkta dondurma yeni hamileler için zararlı mı? Yiyipte bir sorun yaşayan oldu mu yasaksa ne gibi bir zararı var ? Bilen varsa paylaşırsa sevinirim.🌸😋
Ozge20ulu kcnr canim bana doktorum paketli dondurma alma el yapımı ye güvendiğin yerden oda haftada iki kez abartma dedi🥰
gulin-35 kcnr bence el yapımı daha saglıklı sutten yapıldıgını dusunursek paketlıker hem katkılı hemde sut tozuyla yapılmıs oluyor tadından da bellı zaten krema kopuk gıbı oluyor
kcnr ZumrutHanim aldıığım yere sorsam ayıp mı olur pastorizemi diye memleketimizde çok meşhur bir dondurmacı varda ne zamandr gelip geçiyorum alamıyrm korktuğum için bende magnum yemiştim oda mı zararlı acaba
Gizemis ZumrutHanim magnum algida diye yedikleriniz dondurma değil yalnız. Üstünü iyice okursanız. Dondurulmuş kremadan yapılan içinde allah ne verdiyse olan katkı maddelerinden oluşuyor. En azından açık dondurmacılarda bu kadar katkı maddesi olduğunu düşünmüyorum
yamacinannesii kcnr valla ben hemen hemen her gün dondurma yiyorum ve bunu doktoruma da sormadım ne olucak ki kilo yapar en fazla açık kapalı ne bulursam yiyorum çok düşünmemek lazım bence
yamacinannesii Uerdem öyle ama gerçekten ya 😂 çok seviyorum ve yiyorum tabi ki de dikkat etmemiz lazım yediklerimize ama dondurmadan bişey olucağını sanmıyorum 😂
merviskoooo Yani ben açık kapalı yaz kış her yerden yedim dondurmayı çok severim bi şey de olmadı şimdiye kadar her şey sağlıklı ilerliyor tabi temiz yerden alın ama zaten onlar da kaynatıyorlar sütü kaynatmadan yapmazlar