Aysee21 o haftalarda bende de başlamıştı ödem çok fena şişmişti elim ayağım yüzüm ,ayakta durmamamaya çalış yatınca ayaklarının altına bi şey koy yüksek dursun bir de tuzu şekeri kes bol su iç her gün düzenli yürüyüş yap bunları yapınca rahatladı biraz. Ödem tansiyon yüksekliğinde tehlikeli olabiliyor gebelik zehirlenmesi vs. tansiyon takibini yap küçük tansiyonun 8i geçmemeli