Isra38 Kızlar 3 kere kustum 2 saatte mıdem alt ust tansıyonum düştü başım dönüyor neden böyle oldum 😟mısafır agırlıcaktım bırden kötülendim
271011g Isra38 Sakin olun ben 5.ayıma kadar mide bulantısı çekmiştim sizi anlayabiliyorum 🤦🏻♀️ biraz dinlenin tuzlu şeyler çubuk kraker vs gibi yemeye calısın
Melek-16 Isra38 ben de sadece 4. Ayda kusmuştum. Doktorum enfeksiyon kapmış olabilirsin demişti. Doktorunuza sorun isterseniz belki normal belki enfeksiyon der.
YuvarlanamayanPandaa Isra38 ilk oğlumda doğana kadar kustum kızımda 5 aylık olduk hala geliyor kusuyorum
Cbusra93 Isra38 5.5 aylık hamileyim hala kusuyorum kötü oluyorum ilaç kullanıyorum normal yani seninki
Defnesii Cbusra93 bende 4 ay hep bulantı ilacı kullandım. Doktor kesmediğim sürece bulantın varmış gibi hissedersin dedi kes ilacı dedi. İlacı kestim Üç gün dişimi sıktım biraz fazla kustum ama 3.gün tık diye kesildi ve iştahım açıldı
Zeyneppramazan Isra38 arkdasim doğurmuş gene kusmus mide bulantısı için prilam soyleyin doktorunuza yazsın rahatlatiyo