Zehrakaraca Merhaba 🙏detaylı ultrasonda bugün kordonda üç damar olması gerektiğini fakat bende iki damar olduğunu söyledi daha önce başına gelen var mı kızlar çok tedirginim 😐
Sevimli96 Zehrakaraca korkma olablyor böyle sık rastlanıyor bebek takip edilir bazı olası riskleri var nörolojik kardiyolojik olarak öyle biliyorum ama illa oluyor diyede bişiy yok
duyguluanneee Zehrakaraca merhaba öncelikle üzülmeyin ki bebekde üzülmesin benim bebeğimde de damar eksikliği var eğer başka bir sağlık sorunu yoksa sadece bu düşük kilolu doğuma neden olur demişti doktor ama 34 haftalık bebek önden bile gidiyor bende ilk öğrendiğimde üzülüp araştırmıştım ama bu şekilde bebekler hep sağlıklı doğuyorlar sizin yapmanız gereken sağlıklı beslenmek hayırlısıyla doğsun bebeklerimiz ☺️
Semgiz Zehrakaraca korkma canım benimde öyle sadece kilosu biraz az oluyor şuan ben 26+3um maşşallah önde bile gidiyoruz kilo olarak her zaman öyle kilosuda az olur diye bişey yok dedi doktorum sadece takip önemli 😊
Menekseyorulmaz Zehrakaraca merhaba 🌺 aynı durum bendede var 33 haftalık gebeyim şuan ilk gittiğim doktor bunu söylerken o kadar saçma sapan bir şekilde korkuttuki beni anlatamam size down sendromlu olabilir gelişim bozukluğu olabilir vs gibi gibi şeyler söyledi sonuçta ben bir ANNEYİM ve benimle kibar konuşup beni sakinlesletirerek söylemesi gerekirken pat pat söyledi bana ve ben baygınlık geçirmişim ağlamaktan . Sonra hemen kendimi toparladım kalktım bismillah dedim ne gelirse Rabbimden dedim hemen doktor musvettesini değiştirdim direk gittim randevu alıp evet olabiliyor ama bu tarz gebeliklerde yüzde seksen sağlıklı bebek dünyaya gelir o nasıl konuşmuş sizinle.diyip doktorum o diğer doktoru heryere şikayet etti. Sıvı kesinlikle aldırmayın düşük olabiliyor sonucu . Eğer öğrenmek istiyorsanız nift testi yaptırın fiyatı yüksek ama riske atmaktan iyidir. Ben yaptırmadım bu arada 🤰🌺
Zehrakaraca Sevimli96 çok tedirginim diğer şeylere normal dedi sadece damarda sıkıntı çıktı 😐 yarın yine gideceğim beslenmesinde sıkıntı oluyormus sanırım
Gokce91 Ablamın kızı da öyleydi maşallah dünyaya geldi. Hatta kordona düğüm bile atmıştı doğduğunda. Doktor çok önemli, son kontrolde kilosunun artmadığını fark edip ertesi gün Doğuma aldı gerçekten düğüm atmış
Sadekahve @Zehrakaraca Canım benim bebeğimde de aynı problem var.Sadece kilo alımı 1/ 2 hafta geriden gelebiliyor.Benimde detaylida ortaya çıkmıştı bu durum.30.haftalardan sonra kilo alımı yavaşlayabilir demişti doktorum.Ama bizde tam tersi oldu çok şükür.Streste bebeğin beslenmesini etkiliyor bunu da detaylidaki doktorum söylemişti.Saglikli olduktan sonra kiloyu bir şekilde alır.Stres yapma sağlıkla kavuş bebişine🙂
Zehrakaraca Sadekahve İnşallah benim bebeğim de de bir şey çıkmaz canım detaylı ultrason yapan doktor pek içime sinmedi açıkçası yarın kendi doktorumla görüşeceğim bakalım o ne diyecek:/
Zehrakaraca Menekseyorulmaz Çok geçmiş olsun canım ben de gerçekten sabahtan beri araştırıyorum tedirginim inşallah bir şey çıkmaz Rabbim sağlıkla çocuklarımızı kucağımıza almayı nasip etsin peki siz herhangi bir test ya da göbekten sıvı aldırma olayını yaptırdınız mı
Menekseyorulmaz Zehrakaraca Hayır ben yaptırmadım çünkü o benim herşeyim ne olursa olsun o benim 🥰🥰🌺 yirim onu da onun elini ayağını da internete sakın bakma bı dünya şey yazıyor sen kalbimi ferah tut ve güzel bir.perinatalog doktor bul 🥰 ben ilk duydum benim üzüntüm sadece 1 gün sürdü ertesi gün gayet güçlü devam ettim ben ne kadar iyiyim bebeğim o kadar iyi 🌺
Sadekahve @Zehrakaraca Ben daha doğum yapmadım canım.İnsaallah bir problemi yoktur kızımın 🙂 Senin de içine sinmediyse doktor farklı bir doktorla da görüş için rahat etsin.Stres yapma o herşeyden önemli