Ben Mart ayında covid geçirdim ve o günden beri aldığım tatlar ve kokular farklı geliyor.Çok kötü değil ama farklıydı.Şu 1 haftadır falan tavuk,et,salçalı yemekler o kadar kötü ki sanki afedersiniz yerken lağammış gibi tat geliyor ama meyveler öyle değil meyvede azda olsa güzel tat alıyor ve ağzımda kötü tat bırakmıyor.