Sude-96 Benim burun kanaman vardı doktor tansiyon olabileceğini söyledi yaşayan var mı ? Tansiyon olursa nolur
irva Sude-96 Yüksek tansiyon iyi değildir gebelikte.Ama tansiyona bağlı burun kanaması da olmayabilir.Burun mukozası kuruduğu için gebelikte hormonlardan kaynaklı.Bazen kanamalarda oluyor.
Dua35 Sude-96 merhaba benimde kanıyor 2 haftadır ama çok şükür tansiyon problemim yok takip edin sizde