Sita3434 gebeliğimin başından beri kanamalarım,kramplarım,sancılarım vardı sürekli takip ediliyordu fakat taşınma sürecince çok farklı doktorlara gitmek zorunda (iyi doktor da bulamadık)kaldım üç farklı şehirde.Son bulduğum doktorum şükür çok iyi çıktı ve rahim yetmezliğim olduğunu buldu.Düşük yapmama 2-3 kala dikiş atıldı rahime şimdi her şey yasak evde yatıyorum.30. Haftaya kadar bebeği içerde tutmaya çalışacağız dedi ama genelede benimki kadar geç dikiş atılanlar 26-29. Hafta arasında doğumu gerçekleşiyormuş.Şu an 23+5 ilaçlarla tutuyorlar içerde,dıpal olarak o ağrı kesiciler antibiyotikler bebeği de etkiliyor ve gerilemesinden korkuyorum.Rabbim kimsenin başına vermesin her gece kabus görüyorum valla bebeğimi düşürdüğümü…