Mrvklnc https://www.hizliresim.com/ptb5q4k kızlar 31+1 olduk. Hastane çıkışı yaptırdım öyle çok parçalı bi şeye gerek duymadım sadece hevesliğim olduğu için bi kaç parçasını yaptırdım baskı olanlardan. Nasıl olmuş?
Mrvklnc @01-adana kapı süsünü de makromeden yaptırıyorum aslında makrome çok hoşuma gitmiyordu ama sade hoş bi modele denk geldim onu sipariş verdim henüz elime geçmedi 🥰
Happy-41 Mrvklnc çok güzel olmuş sağlıkla kavuşun inşallah 🌼hangi sayfada yaptırdınız fiyatlar nasıl acaba
Mrvklnc @Happy-41 çok teşekkür ederim💕 instagramda mucize_minikler sayfasından yaptırdım 4parçası kargo ve kapıda ödemeyle 135 liraya geldi 🥰