Merhaba, 35+3 deyim yaklaşık 2 aydır göğsümün tam ucunda sarımtırak bir kabuklanma olmuştu . Göğüs ucu kremini de kullanıyorum sanırım o yumuşatmış olmalı ki 2 gün önce soyulmaya başladı . Çok sert bir kabuklanmaydı zaten bebeğim nasıl alır diye düşünüp duruyordum ki soyuldu . Deri yenilendi gibi oldu . Aynı durumu yaşayan var mı ? Doktorum olabilir demişti .