Melekceee Kizlar 2. Dozumu oldum 1. Dozda cok agrim oldu tekrar korka korka oldum agri olmamasi icin ne yapabilirim
Mhnds Melekceee üstüne yatma sakın kolunun benimde senin gibiydi üzerine yatmadım gece boyu başka yastığın üzerine koydum kolumu öyle uyudum sadece aşı yerim acıdı oda çok az 2 güne geçti
Minigimm0611 Melekceee Benimde 1.de biraz fazlaydı ağrısı kolumun üstine yatamıyordum dokunamıyordum ama 2.si öyle olmadı inşallah sizinde öyle olur🙏
Ebru0629 Asi olan yeri olabilirsin dağılsın ilaç birde buz koyarsan hiç ağrın olmaz bende öyle yapmıştım ağrılarım olmadı birde üstüne yatmazsaniz iyi olur ☺️