Esan Size sormak istedigim; biz 27 haftalik olduk, karnim hala varla yok arasi, hala goren hamile oldugumu anlamiyo, benim gibi olup bu haftadan sonra asiri agirlasan var mi? Merak ediyorum 🙏 Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤩
Minigimm0611 Esan Benimde 25e kadar dikkatli bakmayan anlamıyordu 😂 ama şimdi top yutmuş solucan gibiyiz 30da baslıyor iyice şişmeye🙈 33teyiz şuan ☺️
momlove1 Esan anneden anneye değişiyor bu durum bence yapı kaynaklı kimi sizin haftalarda 9 aylık oluyor kimi 9. Ayına kdr sanki hamile değilmiş gibi oluyor :) o yüzden stres yapmayın
Basak26 Esan benim 3ü haftaya kadar neredeyse dümdüzdü 36+3 oldu artık büyümesin diye dua ediyorum içimdrn😅 şaşırdım açıkçası bir anda bu kadar çıkmasına belki hala 9 aya göre karnım küçüktür görenler hala küçük diyor ama bir anda çıkınca zor oldu benim
Zehra60muhammed Esan ayyy bende oyleyim inanki canım 29.haftadayiz hiç hamile değilmişim gibi ya arkadaşlarımınki haftaları daha küçük ama daha büyük göbsleri var
Esan Minigimm0611 oyle mi dersin? Bende hala tik yok 🤣 benim anneannem boyleymis, doguma gitmis bebekle donmus kimse hamile oldugunu anlamamis doktorlar bile sasirmis 🤔
Esan momlove1 stres degil de, acaba boyle devam edicekmi merak ettim :)annem ve ablalarimim baya karni vardi, sislik odem vs. Insallah olmaz diyorum :)
Minigimm0611 Esan Bilmiyorum yani iç karnın çok geniştir dicemde nekadar geniş olsada belli olur çıkar yani 9aya kadar yahu koca çocuk cıkacak😂😂
Esan Minigimm0611 evet ya bazen diyorum bu cocuk nerde 🤔🤣 karnimi sisiyorum yeri bol olsun diye 🤣🤣 psikolojik
Basak26 Esan olmadı valla şimdiye kadar şükür 😬 kalan zamanda nolacak bakalım ama göbekle yaşamak zor küçğk göbek en iyisi🤗
Esan Basak26 ne guzel olmasin insallah. Su tuketimin nasil? Ve nemlendiriyormusun? Su icmek cok onemli catlak icin ins bende de olmaz ya 🙈 son anda catladim diolar korkuyorum 🥺
Basak26 Esan valla bir şey aklıma gelirse sürüyorum çok nadir aslında sürsem iyi olur ama. Suyu çok içerim eskiden de çok içerdim gece uyurken bile susayıp kalkıyorum 1.5 lt içerim 🤷 gerçekten öyle diyorum ya kalan zamanda nolur bilemem doğumda çatlayan bile var
Esan Zehra60muhammed yalniz degilim 🤩 gecen gun annem komsuya torun geliyo dedi, kadin kac aylik diye sordu annem 6 bitti 7 ye girdi dedi ay bende daha yeni 2 3 aylik diceksin sandim diyo 🤣 gobekli erkekler dalga geciyo senmi hamilesin biz mi diye 🤣 bu bebek nerde valla bende sasiriyorum sabahlari hele dumduz 😇 saglikla dogsunlar insallah 🤩
Gururunannesi Esan ya bnm.var göbeğim belli oluyor hamile olduğum. Ama 29 a gidicez yarın . Ve sanki göbeğimin küçuldugunu hissediyorum ya anlamadım ki 😬
Esan Gururunannesi benim de hic bi degisim yok surekli ayni, sabah dumduz aksam biraz daha buyuk bende kucukuyo gibi hissediyorum 🤣 ilk 3.ay kocaman karnim vardi , ilerde yarim dunya olurum diye dusunuyodum 🙈
HavvaMerve Esan Canım o kişiden kişiye değişiyor kiminin çok çıkıyor kiminin az aslında iç karınla alakalı bir durum ikinci hamileliğim ilk kızımda da çok yoktu doktor karın için baya geniş demişti 😇