Busemya benim de sol bacağımın üstünde var 35+2 yim. 1 haftadır var. Magnezyum kullanıyor musun magnezyum eksikliği olabilir ben kullanıyorum ama doktorum b vitamini içeren vitamin kompleksi verdi regenesis max. Nette okudum eğer b vitamini eksikliği varsa uyuşma olabiliyormuş. Ama sanırım benim bir de yatarken hep sola yatmamdan kaynaklanıyor doktoruna mutlaka danış b vitaminine de baktır