Birann Kızlar tansiyonum cok düşüyor ozellikle sabahlar 8-4 ün üstüne çıkmıyor ve başımın arkasında ensemden yuksrı bir ağrı oluyor sürekli daha once olmayan bı ağrı bu normal mi ya yasayan var mıı
ZumrutHanim benim normaldede tansiyonum dusuk hastanede yatarken de olcuyolardi hep dusuktu bikacgundur gece baslayan gozlerime vuran bi baş agrisi var. sanki beynimi sıkıyorlar. kan basinci artiyo ondanmi anlayamiyorum