Fatmasylp ben hipertiroidi hastasıyım ve 7 8 aydır endoktinoloji doktoruna gidiyorum. Hamilelik öncesi ve hamilelikte. Zehirleme gibi birşeyden hiç bie doktor söz etmedi ilk defa duyuyorum. Değerleriniz normal. Ben hem Gaziosmanpaşa eğitim araştırma hemde haseki hastanesinde tsh t3 t4 yaptırdım. Referans aralığı bazında değerlendirilirse eğer gayet normal. T4 e yüksek diyen arkadaşlar neye göre yüksek demişler anlamadım. Endişe etmeyin eğer sıkıntı varsa bile ilaç tedavisi ile düzeliyor. Eğer uzun süre tedavi edilmez ise bebekte gelişim geriliği vs gibi sorunlar oluyor, zehirlenme duymadım. Korkmayın. Bir dahiliye ya da endokrinoloji doktoruna görünün.
Hamile olduğunuz için randevusuz gidebiliyorsunuz bana doktorum öyle dedi. Sadece barkod alırken hamile olduğunuzu belirtin öncelik tanınıyor. Burada herkesin her söylediğini kafaya takmayın. Doktorunuzla sağlıklı bir şekilde ilerleyin. ☺️