Kizlar merhaba. 32 haftalik hamileyim bu zamana kadar toplamda 4 kilo almıştım ve bayadir tartilmiyordum. Gecen gün tartiya ciktim ve 3 kilo vermisim. Normalmi bu durum doktorum hic yorum ve tepki vermedi. Bebegin kilo boy durumu vs. Iyi cok şükür de ben nie kilo alamiyorum aksine veriyorum kafaya taktim.