Merhaba ikiz gebeyim bende 26 eylül görünüyor ama sanırım o kadar beklemeyecekler sımdıye kadar 10 kilo aldım kan ilacı ve d3 kullanıyorum bide oksapar iğnemiz var 😔 kramplar başladı bende de gece sağa sola dönmeler zorlaştı bıde yattığım taraf bacagım aşırı agrıyor !