Gezegen_00 Benim doğumumda 20 Eylül gözüküyor 59 ile hamile kaldım şu an 67 yim 8 kilo aldım ama 8 kilo alacak kadar da yediğimi düşünmüyorum ödemdir inşallah 😂😂 Bende de sanırım enfeksiyon var suyu çok içemiyorum, kasık ağrılarım oluyor o şekilde
Hafizeplt Hera02 Allah kısmet ederse 8 Eylül benimde 🥰 54 ile hamile kaldım 61 oldum boyum 164 inşallah çok fazla almam😅
Aysemre1 Hera02 Eylül 10 doğum gözüküyor ama erken doğum riskim var heran olabilir dedi doktor herşeyimiz hazır bekliyoruz 11 kilo aldım ağrılarım sancılarım çok oluyor çok zor geçiriyorum 😞
Nurhanimm Hera02 prilama devam.. Prilamsiz kusuyorum. 51 kiloyla hamile kaldim 57 kiloyum 24 hafta 2 gunluk son gramini bilmiyorum henuz gitmedim ozek hic bisey yemiyirum insaallah yeterince kilo almistir
sabisss sabisss prensesannesi__ valla doymuyorum ama onları yiyince yerimden kalkamiyorum karnimda şişlik ve ağırlık oluyor
prensesannesi__ Gizemm18 e seninle aramızda 25 gram var o zaman benim çokta kafaya takmama gerek yok 😂
prensesannesi__ Gizemm18 tamam 12 kilo yazmışsın ben 13 kilo aldım bebeğim 900 gram doktor bana diyete gir dedi sinirim bozuldu 😏