EceZ minikprensimmm123 hem ilacın fazla akıntısı hemde su gibi bir skıntı oluyor sabah. Sizde de öyle miii
minikprensimmm123 EceZ Evet evet canım aynen öyle oluyor ilacın kalıntısı geliyor beyaz iç çamaşırında belli oluyor kenarlarıda su gibi oluyor
minikprensimmm123 EceZ Birde ilaç bazılarında karın ağrısı felan yapıyor muş sende öyle bir sıkıntı oluyor mu canım gün içinde
EceZ minikprensimmm123 günde 1 kullanırken hiç bir sıkıntı yaşamadım hatta 21. Haftama kadar hiçbişey anlamadan geldim. Ama şimdi /sabah akşam kullanınca ara ara karın ağrım oluyor. Sızlıyo geçiyo uzjn sürmüyo. Bi yandan da miyom ağrım var tabi🥺