mryy2758 başka bir sebebi Allah korusun Rabbim kimsenin başına vermesin rahim yetmezliği olabilir.Ben kramplardan ağrılardan uyuyamıyordum,yürüyemiyordum ama bende kanama da çok oldu sonuç olarak rahim yetmezliği çıktı.Bu arada kramplar kist varsa da oluyor,doktoruna muhakkak söyle ne olduğunu zaten muayene ve kan testinde görürler.İnşallah sadece magnezyum eksikliğidir,Çok geçmiş olsun🙏🏻