Kızlar ilk doğumum 25 haftada ani su gelmesi ile gerçekleşti. NCR de Dilara basat a gitmiştim 3 defa. 3. De detaylıya girmiştim bir sorun yok dendi 3 gün sonra doğurdum. Yenidoğan yoğun bakımdan memnunduk hastane de güzeldi bebeğim taburcu oldu ama 3 ay sonra kaybettim. Beyin kanaması geçirmişti. Ve sonra enfeksiyon kaptı gebzede yattı 2 ay. Şimdi size sorum hem yenidoğan yb iyi hem de Dr u bayan ve iyi olan bir öneri alabilir miyim? Düztepe yaşam da şükran güçeri önerdiler komşularım. Bilginiz var mi?