shinemom Esrayzk o kadar saçma geliyoki bana burda da görüyoruz sezeryan karşıtlarını hiçbişey bizden önemli değil
Esrayzk shinemom kesinlikle katılıyorum hem kendimize hemde bebeği sıkıntıya sokuyorlar hayırlısı neyse o olsun artık canım
Oglununannesi Ayb ben 21. Haftamda öğrendim birşey dememişlerdi sıkıntı olur diye çıkar dediler 25 de gittim çıkmamış ve ilişkiyi flaan daha o zaman yasakladılar cuma detaylıya girdim daha çıkmazmıış şuan 31. Haftadayım😕4 cm yukarda benimki çok şükür kanama vs bi sıkıntı yaşamadık
Woman_0227 Bende 20.haftada ogredim plesenta priva oldugumu simdi 25+5olduk cok sukur kanamam falan olmadi boyle giderse sezeryan olacakmis normal dogum riskliymis olsun yinede saglikli kucagimiza almayi nasip etsin Rabbim
Tmklslh Woman_0227 plesenta rahim agznı kapatıyormu peki 3 çeşitmis previa,totalis tam kapatıyormus o riskli diye biliyorum banada 13 lerde onu demislerdi ama simdi rahim agzının kenarında oldugunı ögrendm, igne kullanıyorum cnm senin durumun nedir?
Nestlenesfit Ben 16 haftamda falan ögrendim. Düzelir dendi ancak düzelme olmadı.33+3 üz suanda 37+6 da sezeryn olacagız inşallah. Erken doğum olursa şayet kanama oluyormuş ve acil sezeryana alınıyormusuz. O yüzden agır iş yapmamaya agır kaldırmamaya ilişkiye girmemeye dikkat edilmesi lazım
Ltfye2019 Pakize01 merhaba nasıl doğum yaptınız bebek siz, iyimisiniz şu an ben aynı durumu yaşıyorum.