Selam kızlar .hamile olduğumu öğrenince antideprasanı kestik,bende yoğun kaygı bozukluğu ve panik durumu söz konusu.16 haftalık oluyoruz doktorum pasiflorayı verdi ama yetmemeye başladı .efexlor kullanıyordum önceden doktorum efexlor almanda sorun yok 4.aydan sonra dedi.Ama arada kaldım ve çok bastırmalar başladı.Antideprasan kullanan varmı bu süreçte ?bir sorun yaşadınızmı?lütfen konuşmaya ihtiyacım var.