Seross10 ben haftaya pazartesi gidiyorum haftaya nasip olursa 8 haftalık olucam normalde ben ilk gittiğimde doktora 6 haftalık hesaplyarak gittim ama 4 haftalıksın dedi yani daha yeni döllenmiş yeni tutmuş demişti ve düşük riskim vardı göbekten iğne vuruluyordum hala da vuruyorum ama şükür rabbime iyiyiz 🙏 allahım yavrularına kavuşmak için gün sayan çile çeken herkesin yavrusunu kendisine bağışlasın🙏