Periyo girilmez diye biliyorum,benim göğüslerimden sütle beraber kan da geliyor genel cerraha yönlendirdi doktorum,muayene etti bir şey varsa da bakamam hamilesin dedi,mamografi çekilmesi lazımmış.Doğumdan sonra gel dedi.Bu arada bir şey varsa dediği ya kanser var ya da süt yollarında et ben dedi ona rağmen çektirmedi 😅