Özel bir doktora gidiyorum o 20 ci haftada ayrintili bir ultrason istedi baktırdık ,fakat ultrasonda her sey iyi denirken birden başka doktor bebeğinizin böbrekleri genilesmis ve beynimizde sıvı dolan yerler var onun bir tanesi boş dedi bu normal zamanla geçebilir her bebekten birinde olabilir ama sizin özel bir kronik rahatsızlığınız var mi buna isarette olabilir dedi.
Oysa ne benim ailemde ve bende ne de esimde ve ailesinde kronik rahatsızlık var.
Benden kan alacaklarmış genetiğime bakacaklarmis.
Kendi doktorumu aradım direkt oda bana ciddi bir sey değil bu durumlar,ama içiniz rahat etsin derseniz test yaptırabilirsiniz dedi.
Test 2-3 milyarmis.
Biz çok zengin değiliz kirada oturuyoruz bunlar bizi ne sanıyor.
Devlet hastanesinden randıman alsak zaten özele verecek paramız inanın ki yok hani imkanlarla veriyoruz Allah bilir.
Korktum ve moralim bozuldu.
Aksi bir durum olsa elbette bebegimden vazgeçmem.
Ama insanın morali bozuluyor.
Sizce de para tuzağı değil mi ?