Alparslan Minikprensannesi 😊 oğlumun ismine 2 ci kez rastlıyorum bende eyüp ensar koycaktım iki ismin harfleri de e ile başlıyor diye istemedim ensar ismini cok seviyorum koymasam içimde kalcaktı selim ensar olarak koydum bende isimleriyle yaşasınlar adaşlar.
tugba93 Beyazgul en çok istediğim 2 isim eşim beğenmiyor çok şanslısınız 💙😍 Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz😘