esras Hayali biz çizgi var gibi ve resimle oynadım yani efektle falan.. sanki bi çizgi var gibi yok gibi bilemedim nedir bu çilemiz 🙄 https://ibb.co/F3ss75f
ogrencianne35 esras ya üzülmeyin de ben göremedim bende 2018de evlendim 2020 de tam evlendiğimiz ay gebe kaldığımı öğrendim inşallah darısı başınıza dualarım sizinle ❤ artık olmuyor dr gidelim diye düşündüğümüz zaman da öğrendik perşembe doğum var 🙏
ogrencianne35 esras bu arada ben mesela hiç umudum yoktu olacağına dair 5 tl lik o kaset test denilen testten aldım regli olacağım gün yaptım 2 dk da çizgi belirginleşti
esras Eski9 adetim geçti ama düzensiz zaten ki hani düzenli olsa adet olmuş olacaktim ama 28 mayısta yumurtlamayı gördüm
midekoruyucu ogrencianne35 ben de öyle öğrendim 30lira verdim erken gebelik testi aldım o göstermedi, günüm bile geçmişti 😓 ama ucuz testler pozitif gösterip duruyodu, en son kan verdim pozitifmiş 🤗
gurbetcikizii esras ha evet detayli bakinca çoookk hafif bi cizgi var bence bugün acilde beta hcg kani veruin daha iyi anlarsiniz