Ozlemilhan40 Kasıklarımda adet ağrısı gibi bir ağrı var alt taftanda baskı var size nedir Daha öncede bel ve kaşık ağrısı ile gittim acile geçen hafta birşey çıkmadı herşey normal dedi doktor 😣😣
Prensslerimm Ozlemilhan40 canım 39+4 olduk Suan öyle bi ittiriyor ki anlatamam hafıf de belim agrıyor gibi anlamadım gelecek mi gelmek için mi çalışıyor doğsun artık istiyorum
Ozlemilhan40 Prensslerimm bazen bnde de oluyor ittiriyor sanki saatlerdir tuvalete gitmemiş de sıkışmış gibi acitiyorda su gelme gibi birşey de yok ne zaman doğacak bnde artık doğsun istiyorum
Ayselcnt Benimde bugün sabahtan beri karnım sert.. Normalde de olurdu ama bugün çok fazla.. Acaba doğum mu yaklaştı.. Birazdan 39+5 olacağız..
Ozlemilhan40 Ayselcnt bnde anlamadim ki dogum mi yaklasiyor yoksa geliyor mu bizdr birazdan 39+6 olacağız artık dayanan gibi değil sıcak bir yandan ayak el şişti benim 😥😥😣😣
Ayselcnt Ozlemilhan40Çok şükür benim öyle şişliğim yok ama sıcaktan ve göbekten fenalık geliyor.. bide bugün bütün gün sertti karnım hala öyle..