birtriptanesi sağolun teşekkür ederim 💗
Duygusal olarak çok güzel çok tarifi olmayan bir haldeyim fiziksel olarak ise sadece alttan dikisim oldu ama disikin sadece bir kısmını hissediyorum sızlıyor hareketlerini kısıtlıyor acilmam olması için ben ilk kendi sancimla gece 12 buçukta sabah 4 e kadar 4 cm yapabilmisim hastaneye geçtiğimde 1 cm açıklığım vardi kendi sancım dayanilmayacak değildi ona çok güzel dayaniyordum ama suni verdikten sonra işler degisti gündüz 1 den akşam 7 ye kadar çektim o sanciyi tam 5 de acilmam tam olmuş ama bekletmisler bana ikin dediler ama yetersiz geldi saat 7 ye doğru cengele aldılar ve orda bi 10 dk çabaladım kendi kendime ve ebeler geldi 2 ikinmada kızımı kucağıma aldım tabi destekle bı ebe karnıma bastırdı kızım sabun gibi içimden kaydı sonra plesanta içerde kaldı onu aldirmak doğumla eş değer acidaydi resmen çok kötüydü dikişlere gelecek olursak ben dikiş atılırken hissettim kızlar orda ki ebe de ameliyathanedeki gibi bir uyuşma söz konusu olmicak dedi ama çok fazla hissettim şuan da dikisimin sadece bir kısmı ağrıyor sızlıyor sütümde cengelden inince odama geçtim emzirdim kızımı şükürler olsun ki hemen geldi bu kadardi 🌸