Canım aklına her geldiğinde kötü olan şeyin yerine iyi şeyi koy. Üvey anne görüyorsan kendini koy mesela, güldüğü anları, emzirdiğini dakikaları, doğurduğunda hissedeceğin duyguları tahmin et. Bunlara duygulan ağla. Şeytanın vesveselerine ne kadar tepki verirsen o kadar yer eder… Her annenin içinde var korku elbet ama iyileriyle değişmek bizim elimizde😬 Zorla kendini… Mutlu ol sağlıklı gidiyor her şey de💝