Kızlar bebeğim 4 günlük oldu ve yüzünde sararma farkettim aksam üstü büyük ihtimalle sarılık oldu sizce ne yapmalıyım? Sütüm olmadığı için mecbur mama ile besleniyoruz büyük oğlum da sarılık olmuştu ama o küvezde kaldı 1 gün ışık tedavisi için korkuyorum yine aynı şeyi yaşamaktan 😔