msyndmr Arkadaşlar 20+4 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde bebegin kafası rahim ağzında tarznda bişey söyledi ama korkulacak birşey yok çok baskı olduğu niçin olmuştur dedi bu durumda olan var mı