Yesimmmmi Eşim bir sıkıntısı olsa bna yakın ve sevgisini soyler taki modu düzelene kadar düzeldikten sonra bni takmıyor 🙁 normalde uyumadan öper giderdi bugun öpmeden gitti gözlerim doldu aman diyorum kimsenin sevgisine ihtiyaçım yok diye avutuyom kendimi
Uerdem Yesimmmmi insanın eşinin sevgisine ilgisine ve desteğine her zaman ihtiyacı vardır, güzellikle tartışma yaratmadan hissettiklerinizi anlatın