SosyologSeyma Merhaba arkadaşlar 22+2 de detaylı ultrasonda rahim ağzı 27 görüldü ertesi gün kendi doktorum 29 ölçtü progestan fitil ve magnezyum başladık istirahat et dedi bu hafta kontrole gideceğim ama girip çıkan ağrılar olduğu için korkuyorum😞 Benim gibi böyle ağrı yaşayan var mı ?
Yesimmmmi SosyologSeyma bnm 15 mm düşmüştü hep dinlendim kalkmadım progesran megnezyum kullandım 31 cıktı
feriii SosyologSeyma benimde 22 haftalikken 30 olctu progestan fitil vemagnezyumverdi iki hafta sonra gel dedi bakalm 24 olunca gidecem
melisa_ozgur_46 SosyologSeyma banada 17 .. haftada 29 sınırdasin dedi zatn gebeligimin ilk gününden belli progestan kullanıyorum yine devam et edi 10 gune gel dedi gittim 31 olmustu yükselmiş dedi sürekli dinlen erken doğum sorunu oluşur dedi rahim daralmasi söz konusu olduğu için dedi ama magnezyum falan vermedi bana neden acaba🙄
Nilya88 SosyologSeyma ya doktor ultrasondayken bişey ölçtü ama çocuğun boyı falan değil cünkü 22 haftada gittim 37 cm dedi rahim ağzı boyu olabilir mi normali kaç bi bilgim yokta
Sevcan34 Yesimmmmi sadece Protestan ile mi çıktı benim de üç aydık kısaltmalar oluyo o yüzden progestan proşuton kullanıyorum suan haşa 24 inş yğkselir 😭🤲🏻
SosyologSeyma Yesimmmmi ne kadar sürede çıktı 31 e acaba? Bir de hiç kalkmadan mı yattnız ve ağrılarınız oluyor muydu
Destinaa feriii benim de 22 haftada 32 mm çıktı ama normal dedi perinatolog şu an 30.haftadayım bir sıkıntı yok size verince endişelendim şimdi😐
FadileBerk Destinaa endişelenmeyin 25′in altında olmadığı sürece sıkıntı olmuyormuş sadece dikkat etmeniz gerekiyormuş
SosyologSeyma melisa_ozgur_46 herhangi bir kasılmanız ağrınız yoksa ondan vermemiş olabilir benim ultrasonda sancı görüldü sancıyı engellesin diye verdi sizin de böyle bir sorununuz varsa talep edin magnezyumu
melisa_ozgur_46 feriii saglikla kucagina al insallh canim🤲🤲 benimde düşük tehlikem vardı şükür Şimdi geçti yeni yeni
QOH Nilya88 rahim boyu haftadan haftaya değişiyor yani bir tane standartı yok.Benim hep sınırda gidiyordu 2 hafta içinde çok açılmış acil serklaj oldum.Perşembe günü kontrol var kaça çıkmış ona bakacağız,ameliyat sonrası 21 olmuştu.
vitruvius SosyologSeyma ben de dün ölçtürdüm 26mm çıktı. Progestan yazdı hemen. Kasılma gibi ağrılarım var. Endişe ile yatıyorum. Haftaya salı tekrar gideceğim inşallah artmış olur. Çalıştığım için her gün yatmak gibi bi ihtimalim de yok.
SosyologSeyma vitruvius geçmiş olsun. Aynı tedirginlikteyim. Doktorunuz ne dedi peki endişeli bir durum olduğunu mu söyledi ?
beybisi26 feriii aynen ilaçları kullanıp yatmak. 5 haftadır hala yükselmedi, öyle doğuma giden de varmış hayırlısı ya zamanında gelirler umarım.
vitruvius SosyologSeyma rapor aldım bi on gün kadar yatıp dinleneceğim, salı günü de doktor randevum var inşallah kısalmamış olur 🤲🏻 Doktorum pek bi şey söylemedi, sadece ilişki yasak dedi bu kadar. Ben de sebebi ne, ne kadar riskli onu merak ediyorum 😔
melisa_ozgur_46 SosyologSeyma ultrasonda görülmedi ama benim içerde kanamam falan vardi hastsnede falan da yattim kasıklarim da agrilarim çok oluyor du zaten ama. Hiç bi zaman vermedi neden se🤷♀️
Nilya88 QOH ultrasonda gözüküyor demi yani alttan, bakmıyorlar ben hiç baktırmadım doktor da bişey dmeedi normal herhalde ölçüleri
QOH Nilya88 alttan bakmadan ölçüm yapamıyorlar.Üç ayrı doktora gittim üçü de aynı şeyi söyleyip özür dileyip alttan baktılar.