Seymaay Bizim kan şekerimi bilmiyorum uzun zaman oldu doğduğu gün sütüm gelmedi benim hemşireye dedik geldi topuk kanı aldı yok şekeri gayet iyi ama biliyorum ki yok açlıktan ağlıyor mama vermediler annem az şekerli su içirdi eve geldik yarım saatte bir emziriyorum yok sabah kalktık ateş 38 kıştı sağlık ocağını aradık hastahaneye gidin dediler gittik oğlum yarım kilo kaybetmiş sarılığı da fazla olunca aldılar 4-5 gün kaldı canım inşallah seninde bebeğin çıkar korkma sen üzülme ki sütün azalmasın stres iyi değil valla bizim durumumuz böyleydi o günden beri devlet hastahanesinden nefret ediyorum doğumda da öyle doğum yaptıktan sonrada mahfettiler bizi rabbim senin yardımcın olsun bebeğine şifa versin de sağlıkla evinize gidin inşallah