Ckaragoz Kızlar iki güne doğumum var. Uyku pozisyonu bulamıyorum nefessiz kalıyorum nefesim kesilcek gibi oluyor var mı bi oneriniz
Nry0682 Ckaragoz merhaba benimde aynı sekilde oluyo 22+5 im daha uzun zamanım var.cift yastıkta yatıyorum öle oldugu çnda burnumun ucuna viink sürüyorum.Ama acılıyomu hayır bşraz rahatlatıyo.
midekoruyucu Ckaragoz benim de 25te başladı 35 oldum hala geceleri doğru dürüst uyuyamıyorum, ne yapsam boş oturarak uyurken bile nefes alamıyorum bazen ☹️
Ckaragoz Nry0682 çok erkek başlamış sizinki. Allah kolaylık versin. Bölük börcük uyudum nasıl başım ağrıyor ya 😪😪😪
Decucude midekoruyucu aynı mevzu bendede var dün nefes alamadığım İçin tansiyonum ve nabZım yükseldi 121 oldu nabzım
Ckaragoz midekoruyucu valla hi baş ağrısı ile uyandım şimdi. Erkekler horul horul uyuyor olan bize oluyor 😪
midekoruyucu Ckaragoz doktorum eşime bedavadan baba oluyosunuz dedi 😂 ne ağrı ne sızı hiçbişeyiniz yok diyo 😂