Merhaba kızlar cuma günü oğlum koltuktan düştü ve boynunu oynatamıyordu. Çok korktuk haliyle hastaneye gittik röntgen çekilmesi gerekti. Bende o telaşla unuttum içeri girdim. Oğlum 2.5 yasında onu çektirmeye uğraşıyorduk falan aklıma geldi hamilelik şüphem var diye çıktım hemen. belkide değilim ama çok korkuyorum. 7-8 dk garanti durdum orada. Çalışan bu kadardan bir şey olmaz dedi ama daha adetimede var bir an korktum. Başınıza böyle bir şey geldi mi?