Mercimegimm Kenanizm18 dogru canım aynen tedbirli olmak lazim yaptirmak lazim doktor yaptir diyorsa vardr bir bildigi
Filinciz Ben yaptırdım iki hamilelıktede çıkmadı şükür. 1 dakkada hemşire yanında içtim dışarı vs çık demediler
Neres Mercimegimm bana kutu icinde toz vermişti evde su ekleyip içtim.. 1 saat sonra doktora gidip kan verdim ☺️ Almanya da yasıyorum
Dilekerkan0705 Ben iki aya bir sekerime baktırdım açlık tokluk hep normal çıktı doktorum da hamile o da yaptirmamis bişey olur mu dedim zararı olmaz istersen yaptır ama normal dedi şekerin yaptirmasan da sen bilirsin bende yaptırmadım
Mercimegimm Dilekerkan0705 bende oyle isticektim ama firsat olmadi söylemeye direk seker yüklemesi yaptiralim dedi bise diyemedim
Mercimegimm Sevgi61_ benden aclik almadilar direk tokluga baktilar aclik almicakmisinz dedim yoo hayr dediler
Duygu20 Geçmeyen mantar enfeksiyonum vardi doktorum sekerden şüphelendi erken yaptirdi suan diyet yapicam