MinikMucizem23 Odasını, doğum çantasını ne zamn hazırlayacaksınız kızlar ? Bilgi alışverişi yapalım şuan erken mi acaba 28 haftalığız Ağustos sonu doğum görünüyor 🌺
Austosprensi_ MinikMucizem23 bizim hersey hazır bi perde birde bütün evi badana boya isleri var bu ay sonu onları halledip yikama ütüleme gecicem temmuz başı gibi bakalim 🌼😇
tanya25 MinikMucizem23 31 haftaya girdik kısmetse perşembe günü alışverişe çıkıp eksiklerini alacağız. Alır almaz yıkama ütüleme hastane çantası işlerini halletmeyi düşüyorum bi kaç gündür bel ağrılarım arttı sanırım geç bile kaldım.
_Elifffffff_ MinikMucizem23 30 haftalığım 3 4 hafta sonra çantami hazirliycam:) bir kaç eksiklerimiz var onları tamamlamam gerek😅 agustos 12 dogum görünüyor
1anne-2bebek MinikMucizem23 30 haftanın içindwtiö bsnde bugun aksam yıkamaya başladım 2 posta yıkadım yarına kurur devam ederim yıkaMaya. Eksıklerım de var braz kıyafet olarak değil ama. Haziranın 20sine de dolap gelcek utuleyım o zamana yavastan gelınce yerleştiririm. Evde bırde oglum var 3 bucuk yasında anca olur otur kalk ☺️ bıttıkten snra da hastane cNtasını hazırlarım 🤗
MinikMucizem23 Austosprensi_ Maşallah canım planını yapmışsın inşallah bende 2 haftaya doğum çantasını hazırlamayı düşünüyorum 🤭🤩
MinikMucizem23 tanya25 8. Aya girmişsin canım ağırlaşma olur illaki inşallah ağrın geçer de rahatça hazırlanırsın 🙏
Austosprensi_ tanya25 evet 30 dan sonrasina birakmamak gerek daha daha ağırlaşicaz bi yandan sıcaklar eyvah eyvah en iyisi hemen yika ütüle kaldır kenarda dursun zaten az kalmis olacak
Fatma_7 Benimde ağustos başı tam anlamıyla hazır değil odası ufak tefek eksikleri var çantamı da Allah izin verirse bu hafta hazırlayacağım almam gerekenler var onda da
Agnesmom 29 haftalığız bizde daha bir çok eksiğimiz var 🤰🏼 Aman onlar sağlıkla gelsinlerde sonradanda olur 🤷🏼♀️
Nursel725 MinikMucizem23 31. Haftamdayım bnde . Alışverişi yaptık giysileri yıkayıp ütüledi ablamlar sağolsun . Oda yapmıcam dolap almıştım o gelmedi henüz gelsinde eksiklere öyle bakabilicem anca 😊
Nursel725 MinikMucizem23 şu sıra mide bulantım geri geldi baya bitti işlerim . Pelvis kemiklerim öok acıyo ve zorluyo bni çok geçe bırakmamak gerekiyor çünkü nerde ağrı çıkacağıda belli olmuyo😊
Humanur2021 MinikMucizem23 31. Haftadayız herşeyimiz fazlasıyla hazır esyalari yıkandı utulendi hastane için çantamızda hazır🙏 şimdi sadece minnak prensesimizi bekliyoruz :) 🌸🤲🧿
zllcnlky MinikMucizem23 bence aslında tam zamanı. 28+6 yim bende. Eksiklerim çok o yüzden ben yapamıyorum ama eksiğin yoksa başla bence, sonra çok ağırlık yorgunluk oluyormuş. Şimdi daha rahat yapılır
MinikMucizem23 zllcnlky İnşallah eksiklikler tamamlayıp başlayacağım en azından doğum çantası için hemen başlayacağım şimdi bile yorgunluk var ağırlık var
Busra228 MinikMucizem23 bende 31 haftalığım 7 ağustos görünüyor doğum.Herşeyi hazır.1 temmuzda taşınacağım ozaman bütün eşyalarını ozaman yerleştireceğim 😍