Kızlar mide bulantısı için prilam kullaniyorum. İlacim yarin biticek. Bugün sağlık ocağına gittim yazdırdım. Sağlık ocagı doktoru sağlık ocağından yazılan bazı ilaclarin ücretini devlet karsilamayabilir dedi.kendi doktorun yazsa daha iyi dedi ama genede yazdı. Eczaneye gittim bu ilacı artk devlet karsilamiyor dedi 68 tl ücret çıkardı.Kadın doğum doktorum yazdığında 12 tl ye almıştım. Boyle bi durum yasayan varmı. Yani artik devlet karsilamiyormus bu ilacı dogrumu ? Bilgisi olan yazarsa sevinirim. Teşekkürler