Merhaba kızlar şuan 34+1 günlük hamileyim tam 2 gündür sabahları yataktan kalkmayacak kadar ve eşim kaldırdırdıktan sonra da adım bile attırmayacak kadar şiddetli ağrı yaşıyorum her defasında bu kez doğuruyorum diyorum. Belim ve kasıklarım o kadar çok ağrıyor ki adet sancısı bile çekmedim bu kadar. En çok geceleri oluyor ağrım gün içinde de yine ara ara kasıklarım ağrıyor. Benim gibi olan var mı aranızda sabah randevum var doktora gidicem ama şuan da ağrım var bebeğim ağrı olunca bir yere toplanıyor aşırı sertleşiyir karnım. Bu arada erken doğum riskim de var bebeğime 1 hafta önce ciğer geliştirici de vurdular çok kötüyüm bilgisi olan yardımcı olabilir mi?